تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندان «رستاخیز سرخ» مهمان «اتفاق ترانه» می‌شوند

هنرمندان «رستاخیز سرخ» مهمان «اتفاق ترانه» می‌شوندبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سی و چهارمین محفل موسیقی و شعر «اتفاق ترانه» که توسط اهورا ایمان اجرا می شود، علاوه بر سخنرانی محسن جلیلی موسیقی دان، سعید نبئی نوازنده ترومپت و مهدی آقایی نوازنده پیانو به اجرای موسیقی می پردازند.

ارائه مباحثی درباره‌ تاریخچه نوحه های عاشورایی، تلفیق شعر و موسیقی توسط عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه‌سرای کشورمان به عنوان کارشناس ترانه با همراهی محسن جلیلی و اهورا ایمان از دیگر بخش های این رویداد است.

همچنین در این محفل شعر و موسیقی قطعاتی از آلبوم «رستاخیز سرخ» که از تازه‌ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری است، اجرا می شود. این آلبوم شامل ۱۱ قطعه موسیقی با آهنگ‌سازی محسن جلیلی و مهدی آقایی و با همکاری هنرمندانی چون سعید نبئی(ترومپت)، مهدی آقایی(پیانو و کیبورد)، علیرضا مصدقی(عود) است و ضبط، میکس و مسترینگ آن در استودیو هلال انجام گرفته است و همزمان با ماه محرم وارد بازار موسیقی کشور شده است.

گفتنی است؛ سی و چهارمین «اتفاق ترانه» به همت مرکز موسیقی حوزه هنری شنبه 7 مهرماه از ساعت16 در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان به این محفل ادبی آزاد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندان «رستاخیز سرخ» مهمان «اتفاق ترانه» می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..