تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صنیعی‌فر ارتباط خود با نساجی را قطع کرد

۷۷۷۷۱۰

۸۶۳ بازدید

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: با مالک باشگاه نساجی صحبت‌هایی شد و امیدواریم قانع شود ولی فعلاً ارتباط خود را با تیم قطع کرده و دلخور است.

فارس: علی امیری، مدیر عامل نساجی امشب در جمع خبرنگاران به‌دلیل غیبت صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی در بازی امروز اشاره و اظهار کرد: مشکل صنیعی‌فر در هفته گذشته نبود جای نشستن در VIP نبود و این مسئله ناشی از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی بود.

وی افزود: تیم‌داری با هزینه شخصی بسیار مشکل است و اگر حمایت نشوند به مشکل می‌خورند؛ با شناختی که از صنیعی‌فر دارم، آدمی نیست که باری به هر جهت بخواهد تیم‌داری کند و بدهی برجای بگذارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: در سال گذشته همه بدهی‌ها را تقریباً صفر کردیم و انتظار صنیعی‌فر به‌حق است و همه مسؤولان استانی باید حمایت کنند، او توقع شخصی از کسی ندارد.

امیری با بیان اینکه با گران شدن و بالا رفتن قیمت دلار جذب و خرید بازیکن خارجی برای باشگاه بسیار سخت شده است، اضافه کرد: تیم‌داری در این وضعیت و با هزینه شخصی بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: حدادیان (شریک مالک باشگاه) و صنیعی‌فر (مالک باشگاه) با هم رفاقت دیرینه دارند ولی ۶۰ درصد سهام باشگاه متعلق به صنیعی‌فر و ۴۰ درصد آن مربوط به حدادیان و شرکت هواپیمایی وارش است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: با صنیعی‌فر صحبت‌هایی شد و امیدواریم قانع شود ولی فعلاً ارتباط خود را با تیم قطع کرده و دلخور است، چرا که فوتبال امروز درآمدزا نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صنیعی‌فر ارتباط خود با نساجی را قطع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..