تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Star Control Origins + Update v1.01-CODEX برای کامپیوتر

Star Control Origins درواقع یک بازی نقش آفرینی و ماجراجویانه می باشد. شما در این بازی به عنوان اولین سفینه ی میان ستاره ای از زمین خواهید بود که عازم ماموریت مهمی برای نجات سیاره ی زمین از دست امپراطوری های بیگانه شده است. شما به عنوان کاپیتان در Star Control انتخاب شده اید. کاپیتانی با استعداد که تمامی آزمون های دشوار را پشت سرگذاشته و لایق این سمت است. آزمون های جنون، آزمون های مهارت های خلبانی و خدمات نوین در سفینه های فضایی. ماموریت شما نجات سیاره ی زمین به هر قیمت و با هر وسیله ای که لازم است می باشد.

داستان دانلود بازی Star Control Origins در سال ۲۰۸۸ روایت می شود و بشریت متوجه شده که در کهکشان تنها زندگی نمی کند. آن ها آماده ی تعامل با موجودات بیگانه نیستند و سفینه ی Star Control را ایجاد کرده اند تا بتوانند با ساید موجودات هستی در ارتباط باشند. بازی Star Control: Origins دارای گیم پلی بسیار گسترده می باشد که منتظر شماست تا آن را کشف نمایید. با تمدن های شگفت انگیز بیگانه مواجه شوید، دنیاهای تازه را کشف کنید و سفینه ی فضایی خود را برای مواجه شدن با سایر قدرت های کهکشانی مقاوم سازید. بیش از صدها ماجراجویی که توسط دست طراحی شده اند منتظر شما هستند و می توانید بین هزاران دنیای گوناگون که در بازی تعبیه شده سفر کنید. موجودات بیگانه ای که ملاقات می کنید هم می توانند دوستان صمیمی شما شوند هم دشمنان خونی شما! بسیار مراقب باشید.

Star Control Origins PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.01-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Star-Control-Origins

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Star-Control-Origins اسکرین-شات-بازی-Star-Control-Origins اسکرین-شات-بازی-Star-Control-Origins اسکرین-شات-بازی-Star-Control-Origins اسکرین-شات-بازی-Star-Control-Origins اسکرین-شات-بازی-Star-Control-Origins info

Welcome to Star Control, Captain! You’re here because you’ve shown exemplary service, aced all your flight exams, and – most importantly – passed all the sanity tests. Humanity has learned that it is not alone in the universe and that we are hopelessly outmatched by alien civilizations seeking to destroy us. You have been selected to command Earth’s first and only interstellar starship to accomplish this – try not to break it. It was expensive.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 10 64-bit
Processor: Dual Core Intel or AMD processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel Integrated 520 or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 26 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 10 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Video card with 2GB of video memory
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 26 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Star Control Origins + Update v1.01-CODEX برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..