تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرژانتین با داستان فرشته مرگ در اسکار

سینمای آرژانتین فیلم «فرشته» به کارگردانی «لوئیس اورتگا» را به عنوان نماینده خود در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز اسکار ۲۰۱۹ برگزید.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، فیلم «فرشته» که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره کن امسال داشت روایتگر داستان واقعی زندگی«کارلوس روبلدو پوچ» یکی از بدنام‌ترین قاتلان سریالی در تاریخ آرژانتین است که در زمان دستگیری در سال ۱۹۷۲ پس از ۱۱ فقره قتل به فرشته مرگ معروف شده بود. 

«پدرو آلمادوار» سینماگر مطرح اسپانیایی با کمپانی «El Deseo» یکی از دو تهیه‌کننده این فیلم است که با فروش ۱.۳ میلیون بلیت در شش هفته، پرفروش‌ترین فیلم سینمای آرژانتین در سال ۲۰۱۸ بوده است. 

سینمای آرژانتین تاکنون سه بار برنده جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان جوایز سینمایی اسکار شده که آخرین بار آن به سال ۲۰۰۹ و با فیلم «راز چشمان آنها» به کارگردانی «خوان خوزه کامپانلا» بازمی‌گردد.

فیلم «فرشته» قرار است از تاریخ ۹ نوامبر سال جاری در سینماهای آمریکا اکران شود.

همچنین اروگوئه با «یک شب ۱۲ ساله» به کارگردانی «آوارو برشنر»، قرقیزستان با «تصادف شبانه» ساخته «تمیربک بینازاروف» و فیلیپین «سیگنال راک» ساخته «چیتو رونو» جدیدترین کشورهایی هستند که نمایندگان خود را برای شاخه فیلم خارجی اسکار ۲۰۱۹ معرفی کرده اند. 

سال گذشته ۹۲ کشور نمایندگان خود را برای شرکت در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز اسکار معرفی کردند و رکورد تعداد معرفی فیلم در این بخش شکسته شد و امسال تاکنون ۷۸ کشور نمایندگان خود را معرفی کرده‌اند. 

آخرین مهلت ارسال و معرفی فیلم‌ها از سوی کشورهای مختلف برای رقابت در شاخه بهترین فیلم خارجی اسکار ۲۰۱۹ روز اول اکتبر ۲۰۱۹( ۹ مهرماه) اعلام شده است که تنها ۳ روز به پایان این مهلت باقی مانده است. 

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرژانتین با داستان فرشته مرگ در اسکار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..