تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هبدروژل برای درمان سرطان پوست ساخته شد

هبدروژلی برای درمان سرطان پوست ساخته شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محققان آمریکایی موفق به ساخت هیدروژلی شدند که با قرار گرفتن به صورت موضعی بر روی پوست تومور‌های پوستی را هدف قرار می‌دهد و موجب درمان سرطان پوست می‌شود.

براساس گزارش «نیواطلس»، شایعترین نوع سرطان پوست «ملانوم» نام دارد. این بیماری از طریق سیستم لنفاوی در سراسر بدن گسترش پیدا می‌کند.

شیمی درمانی رایج‌ترین روش درمان این عارضه است که عوارض جانبی مختلفی به همراه دارد.

محققان برای حل این مشکل راهکاری یافتند که در آن نانوذرات به بدن تزریق می‌شود و از طریق پالس‌های اشعه اکس، در محل تومور فعال می‌شوند. این فرآیند منجر به تولید اکسیژن سیگلت می‌شود که قادر به نابودی سلول‌های سرطانی است.

بیشتر بخوانید:۱۲ نشانه سرطان در مردان که نباید از آن‌ها غافل شد

طبق گزارش «اسپوتنیک»، در این روش دارو‌های شیمی درمانی مانند پاکلی تاکسل به همراه دارو‌های دیگر به صورت نانوذرات به پوست نفوذ کرده و سلول‌های تومور را مورد حمله قرار می‌دهند. نتایج اولیه این هیدروژل در مدل‌های حیوانی کاملا موفقیت‌آمیز گزارش شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

ساخت هیدروژلی برای درمان سرطان پوست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هبدروژل برای درمان سرطان پوست ساخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..