تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار عجیب شفر در استقلال؛ یک پیروزی در ۹ بازی!

ساعت 24- تیم فوتبال استقلال در ادامه روند نه چندان رو به جلویی که در این فصل در پیش گرفته است، درهفته هشتم نیز موفق به پیروزی نشد.

استقلالی‌ها در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر میزبان سرخ پوشان تهران بودند و این بازی هم مثل بسیاری از بازی‌های این فصل آنها با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

آبی پوشان در این فصل ۷ بار در لیگ و ۲ بار در آسیا به میدان رفته‌اند که در مجموع این ۹ بازی تنها یکبار موفق به پیروزی شده‌اند تا تراکتورسازی تنها تیمی باشد که شکست خوردن مقابل استقلال را در این فصل تجربه کرده باشد. 

شاگردان شفر از مجموع ۹ بازی دو شکست مقابل السد و پارس جنوبی در کارنامه دارند و ۶ بار هم تن به تساوی داده‌اند.

ثبت تنها یک پیروزی در ۹ بازی نمی‌تواند برای تیمی که خود را مدعی قهرمانی می‌داند آمار امیدوار کننده‌ای باشد و باید انتظار کشید و دید که تیم شفر از چه زمانی پیروزی‌های خود را در این فصل آغاز می‌کند. 

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار عجیب شفر در استقلال؛ یک پیروزی در ۹ بازی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..