تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شربتي براي دفع سنگ صفرا و پاکسازي کليه

شربتي براي دفع سنگ صفرا و پاکسازي کليه

خبرگزاري آريا –
شربت سرکه انگبين,خواص شربت سرکه انگبين,فوايد شربت سرکه انگبينشربت سرکه انگبين تاثير چشمگيري در پاکسازي کبد و دستگاه گوارش دارد
خواص شربت سرکه انگبين
شربت سرکه انگبين حاوي انواع ويتامين‌هاي A ،C ،E، گروه ويتامين‌هاي B مانند B1، B2، B6 ، سديم، پتاسيم، کلسيم، آهن، منيزيم، پروتئين، اسيد استيک و فرميک، منتول، فلاونوئيدها، کربوهيدرات، قند مانند گلوکز، ساکاروز و فروکتوز، مس، فسفر و گوگرد است.
براي بررسي خواص شربت سرکه انگبين و اينکه مصرف اين شربت براي چه افرادي مفيد است با ما همراه باشيد.
مهم‌ترين خواص شربت سرکه انگبين
اين شربت خون را تصفيه و غلظت خون را هم برطرف مي‌کند؛ شربت سرکه انگبين تاثير چشمگيري در پاکسازي معده، کبد، کليه‌ها و مجاري ادراري و دفع سنگ کيسه صفرا و کليه دارد.
اين شربت به رفع سوزش سردل، اسيد و رفلاکس معده کمک شاياني مي‌کند؛ شربت سرکه انگبين نقش موثري در برطرف کردن التهاب مفاصل (آرتريت) دارد.
شربت سرکه انگبين بدن را ضدعفوني مي‌کند و باکتري‌ها و قارچ‌ها را از بين مي‌برد؛ اين شربت فشار خون را کاهش مي‌دهد و از بروز سکته‌هاي مغزي و حملات قلبي هم جلوگيري مي‌کند.
شربت سرکه انگبين نقش موثري در درمان بيماري‌هاي پوستي مانند ويتيليگو (لک و پيس)، خارش، اگزما، کهير و پسوريازيس (نوعي تخريب پوستي که با خارش همراه است) دارد؛ اين شربت به کاهش قند و چربي خون کمک شاياني مي‌کند.
شربت سرکه انگبين تاثير چشمگيري در پاکسازي کبد و دستگاه گوارش، افزايش انرژي بدن و رفع نفخ معده، کبد چرب، گلو درد و سرفه دارد؛ اين شربت باز کننده عروق و برطرف کننده عطش بوده و براي افراد صفراوي بسيار مفيد است.
موارد منع مصرف شربت سرکه انگبين
زنان باردار نبايد اين شربت را مصرف کنند؛ افرادي که دچار زخم معده هستند هم بايد در استفاده از اين شربت احتياط کنند و در تهيه آن ميزان سرکه را کاهش و عسل را افزايش دهند و عرق شيرين بيان را جايگزين عرق نعناع کنند.
شربت سرکه انگبين با توجه به عرقيجاتي که در تهيه آن استفاده مي‌شود خواص خاصي پيدا مي‌کند به عنوان مثال اگر اين شربت با عرق شاه‌تره و کاسني مخلوط شود براي پاکسازي کبد مفيد است و در صورتي که شربت سرکه انگبين را با عرق بابونه، شيرين بيان و بومادران ترکيب کنيم موجب سلامتي معده مي‌شود.
شربت سرکه انگبين اگر با آويشن و پونه مخلوط شود خاصيت آنتي‌بيوتيکي پيدا مي‌کند و در صورتي‌که اين شربت را با سنبل‌الطيب، گل‌گاوزبان و اسطوخودوس ترکيب کنيم آرامش‌بخش و خواب‌آور مي‌شود.
شربت سرکه انگبين به همراه عرق خارشتر، خارخاسک و کرفس کليه‌ها را پاکسازي و سنگ کليه را دفع مي‌کند و در صورتي که اين شربت را با عرق گزنه، کَلپوره (مريم گلي) و شنبليله ترکيب کنيم براي بيماران ديابتي مفيد است.
اگر شربت سرکه انگبين را با عرق برگ زيتون و گردو ترکيب کنيم موجب کاهش فشار خون مي‌شود و در صورتي که عرق زيره، شويد و زنيان را با اين شربت مخلوط کنيم کاهش چربي خون را به همراه دارد؛ طبق توضيحات افراد مي‌توانند با توجه به نوع بيماريشان عرقيجات گفته شده در بالا را جايگزين عرق نعناع کنند.
مواد لازم براي تهيه يک و نيم ليتر شربت سرکه انگبين
سرکه انگور يا سيب ……….. ۶ قاشق غذاخوري
عسل………………………. ۶ قاش غذاخوري
عرق نعناع ………………………. ۱۰ تا ۱۲ قاشق غذاخوري
آب …………………………. پنج تا ۶ ليوان
طرز تهيه شربت سرکه انگبين
– براي تهيه شربت سرکه انگبين عسل و سرکه را با هم مخلوط و به محلول آب و عرق نعناع اضافه کنيد.
– افراد لاغر بهتر است براي تهيه اين شربت از سرکه انگور و اشخاص چاق از سرکه سيب استفاده کنند.
– افراد گرم مزاج بايد مقدار عسل را کاهش و سرکه را افزايش دهند، ولي اشخاص سرد مزاج بايد ميزان عسل را بيشتر و سرکه را کمتر کنند.
– افراد بايد روزانه ۲ ليوان ۲ ساعت پس از غذا شربت سرکه انگبين را به مدت سه هفته مصرف کنند و يک هفته وقفه در نظر بگيرند و دوباره در صورت نياز دوره سه هفته‌اي را تکرار کنند.
منبع:
otaghkhabar24.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شربتي براي دفع سنگ صفرا و پاکسازي کليه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..