تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جیمز متیس: اگر دخالت ایران نبود، آمریکا به هدفش در سوریه می‌رسید

۷۷۷۵۹۹

۶۷۲ بازدید

وزیر دفاع آمریکا ادعا کرد که اگر ایران و روسیه در مسائل سوریه دخالت نمی‌کردند، تراژدی این کشور مدت‌ها قبل پایان می‌یافت.

خبرگزاری ایسنا: وزیر دفاع آمریکا ادعا کرد که اگر ایران و روسیه در مسائل سوریه دخالت نمی‌کردند، تراژدی این کشور مدت‌ها قبل پایان می‌یافت.

جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه به جمعی از خبرنگاران اعلام کرده است که نیروهای تحت آمریکا در حال چیره شدن بر داعش هستند.

وی در ادامه صحبت‌هایش مبحث را به سوی ایران و روسیه سوق داد و مدعی شد که دخالت‌های این دو کشور موجب طولانی‌تر شدن جنگ در سوریه شده‌ است.

وزیر دفاع آمریکا ادعا کرد: همچنان هدف آمریکا در سوریه، خاتمه دادن به تراژدی‌ای است که اگر به خاطر دخالت‌های ایران و روسیه نبود، سال‌ها پیش پایان می‌یافت.

ادعای دخالت ایران در حالی مطرح می‌شود که مقامات کشورمان همواره تاکید می‌کنند جمهوری اسلامی ایران هیچ دخالتی در امور داخلی دیگر کشورها ندارد و خواستار ایجاد راه حل مسالمت آمیز برای حل بحران سوریه است. حضور ایران در برخی کشورها مستشاری بوده و به درخواست دولت قانونی آن کشورها صورت گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جیمز متیس: اگر دخالت ایران نبود، آمریکا به هدفش در سوریه می‌رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..