تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای رساندن میداودی به بازی با استقلال

۷۷۷۶۰۲

۹۵ بازدید

کادر پزشکی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در تلاش است تا میلاد میداودی را به بازی این تیم برابر استقلال تهران برساند.

خبرگزاری تسنیم: میلاد میداودی، مهاجم و کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدتی است که با مصدومیت از ناحیه مچ پا مواجه است و حتی بارها بحث عمل جراحی این بازیکن به میان آمده است.

تلاش برای رساندن میداودی به بازی با استقلال

با این حال میداودی هنوز رضایت به جراحی نداده و امیدوار است که با همین شرایط و انجام مراحل درمانی، بتواند در این فصل تیمش را همراهی کند. در این شرایط کادر پزشکی نفت مسجدسلیمان در تلاش است تا میداودی را برای بازی جام حذفی مقابل استقلال تهران آماده کند.

نفت مسجدسلیمان روز سه‌شنبه هفته جاری در چارچوب مرحله یک شانزدهم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور برابر استقلال تهران قرار خواهد گرفت و میداودی امیدوار است که به این بازی برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای رساندن میداودی به بازی با استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..