تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح "بازچرخانی آب" اکوسیست 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بازچرخانی آب غیرکارشناسی است و تنها هزینه های میلیاردی را به استان تحمیل می کند.

سید ناصر موسوی لارگانی در خصوص طرح "بازچرخانی آب" که قرار بود برای احیای رودخانه زاینده رود انجام شود، اظهار کرد: قطعاً مخالف این طرح هستم و مخالفتم چند دلیل دارد. یکی از این دلایل این است که با لوله گذاری اکوسیستم زاینده رود را از بین می بریم و مناظر طبیعی حاشیه زاینده رود را نابود می کنیم.

کشاورزان شرق و غرب اصفهان به دلیل اینکه نمی توانند از آب بهره مند شوند نباید هزینه 250 میلیاردی را متحمل شویم، آن هم برای طرحی که می گوییم موقت است. این بودجه را باید برای تأمین آب دائم اختصاص دهیم. برای اجرای طرح هایی که برای حل کمبود آب در نظر گرفته ایم با کمبود بودجه مواجه هستیم. این مبالغ باید برای تکمیل تونل سوم و تأمین آب پایدار اختصاص یابد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: فایده ای ندارد که آب را جاری کنیم، اما کشاورزان نتوانند از آن استفاده کنند. در فلاورجان بسیاری از باغ ها خشکیده است. باغ های شهرستان فلاورجان ریه استان اصفهان و حاصل زحمات چندساله باغ داران است.

موسوی لارگانی گفت: اگر بودجه هایی که در چند سال گذشته برای آبیاری نوین تصویب شده برای طرح های آبیاری نوین آماده کرده بودیم هم اکنون با مقدار کمی آب به باغات آب رسانی می کردیم.

بحث ساماندهی زاینده رود چند میلیارد هزینه داشته است و اگر همین ساماندهی به اتمام برسد آب به راحتی در داخل رودخانه جاری می شود. بنابراین طرح غیر کارشناسی بازچرخانی آب نمی تواند جوابگوی نیازهای مردم و کشاورزان اصفهانی باشد و تنها هزینه های سرسام آور تحمیل می کند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح "بازچرخانی آب" اکوسیست »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..