تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهرانی‌ها بدون گرفتن وقت مشکلات سلامت‌شان را با سامانه 111 در میان بگذارند

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، براساس دستور نهاد ریاست جمهوری مبنی بر حضور مدیران کل و فرمانداران استان در اداره کل بازرسی استانداری تهران و پاسخ به شهروندان از طریق سامانه ١١١، دکتر ناصری پور - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران  روز سه شنبه (10 مهر ماه) از ساعت 10 صبح تا 12 از طریق سامانه 111 (سامد- سامانه ارتباط مردمی دولت) پاسخگوی شهروندان استان تهران است.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی ایران-شهروندان استان تهران می‌توانند برای ارتباط و بیان مشکلات و مسائل خود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران (سه شنبه) از طریق سامانه 111 (سامد) اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهرانی‌ها بدون گرفتن وقت مشکلات سلامت‌شان را با سامانه 111 در میان بگذارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..