تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله مکارم شیرازی به مردم زابل تسلیت گفت

آیت الله مکارم شیرازی ارتحال حجت الاسلام بیانی را تسلیت گفتبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌ بیانى از علمای زابل را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت آیت‌الله مکارم‌شیرازی آمده است: فقدان اسفناک روحانى مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقاى بیانى (قدس سره) موجب نهایت تأسف گردید.

در این پیام آمده است: این عالم ربانى سال‌ها در منصب امامت جمعه آن منطقه و بعد از آن سرپرستى حوزه علمیه مشغول بود و در دوران زندگى پربارش طلاب لایق و ارزشمندی پرورش داد و تا آنجا که در توان داشت در آن منطقه حساس به نشر آثار اهل‌بیت(ع) مشغول بود.

در این پیام تصریح‌شده است: اینجانب به تمام علماى منطقه و اهالى محترم زابل و بیت شریف آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض مى‌کنم. علوّ درجات براى آن مرحوم و اجر جزیل براى بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

ناصر مکارم شیرازی

انتهای پیام/ش

ارتحال حجت الاسلام بیانی سرپرست حوزه علمیه زابل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله مکارم شیرازی به مردم زابل تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..