تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت یک نوع سرقت جدید؛ دزد

سلامت نیوز:رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از شناسایی و دستگیری سارقان کارگاه دندان‌پزشکی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، میزان نوشت: سرهنگ قدرت اله حق پرست اظهار داشت: چندی پیش با تماس تلفنی یکی از مالباختگان مطب دندانپزشکی مبنی بر سرقت تجهیزات کارگاهش، تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه گفت: ماموران در تحقیقاتی که از صحنه جرم انجام دادند، رد پایی از حضور ۲ سارق حرفه‌ای در کارگاه به دست آوردند و در نهایت با پایش اطلاعاتی مخفیگاه آنان را در همان حوالی شناسایی کردند. به این ترتیب با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری سارقان و بازرسی از مخفیگاه آنان اعزام که موفق شدند در یک عملیات ضربتی ضمن دستگیری آنان ۴۰ قلم اموال کارگاه دندانپزشکی را کشف کنند.

رئیس کلانتری محله هفت چنار با اشاره به ارزش ریالی اموال مسروقه، ادامه داد: کارشناسان اموال کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حق پرست بیان داشت: شاکی به کلانتری دعوت و ضمن اخذ رسید از وی اموال کشف شده به وی تحویل و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت یک نوع سرقت جدید؛ دزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..