تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوت ۱۲ نفر بر اساس مصرف الکل متانول

۷۷۷۴۷۸

۲۳۹ بازدید

رئیس ستاد پدافند غیرعامل وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۱۵۴ نفر مسموم و ۱۲ نفر به دلیل مسمومیت با الکل متانول فوت کرده اند.

خبرگزاری مهر: رئیس ستاد پدافند غیرعامل وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۱۵۴ نفر مسموم و ۱۲ نفر به دلیل مسمومیت با الکل متانول فوت کرده اند.

پیرحسین کولیوند با اشاره به آخرین آمار مسمومیت و فوتی ناشی از الکل متانول گفت: تاکنون ۱۵۴ نفر مسموم و ۱۲ نفر فوت شده اند.

وی گفت: با توجه به گزارشات واصله به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر آمار مسمومیت با الکل متانول در برخی استانهای کشور مانند البرز، هرمزگان، خراسان شمالی و ... که متاسفانه باعث مرگ تعدادی از هموطنانمان شده است.

کولیوند هشدار داد: علائم مسمومیت در برخی مواقع با تاخیر بروز داده می‌شود که این عوارض می تواند موجب کوری، نارسایی کلیه، کما و در نهایت مرگ شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوت ۱۲ نفر بر اساس مصرف الکل متانول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..