تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختربچه معلولی که همه را متعجب می‌کند +فیلم

دختربچه معلولی که همه را متعجب می‌کند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال‌های نه چندان دور که پیشرفت علم هنوز دستاورد خاص و ویژه‌ای برای برخی از افراد با شرایط متفاوت با دیگران در بر نداشت، معلولان و افرادی که به نحوی در جسم خود دچار هر گونه نقصی بودند، علاوه بر اینکه خودشان از حضور و فعالیت در جامعه خودداری می‌کردند، از طرف دیگران هم برخورد مناسبی با خود نمی‌دیدند.

اغلب خانواده‌هایی که فرزند معلول در خانه داشتند، طوری برخورد می‌کردند که انگار دنیا به آخر رسیده است و فرزند آن‌ها هیچ راهی برای قدم گذاشتن در جامعه و رسیدن به موفقیت مثل سایر کودکان ندارد. اما این تمام ماجرا نیست و به مرور فرهنگ حضور معلولان در جامعه  تغییر کرد و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی ارتقاء یافت.

نوع نگرش افراد به ویژه والدینی که فرزند معلول در خانه دارند به افراد معلول و به ظاهر ناتوان، عنصر اصلی اعتماد به نفس این اشخاص محسوب می‌شود و ضرورت دارد تا پدر و مادرهای معلولان شرایط حضور و مشارکت فرزند معلول خود در سطح جامعه را مهیا و او را در مسری که پیش رو دارد، همراهی کنند.

در جامعه کنونی با وجود تغییر نگرش‌ها  و مناسب سازی بستر حضور معلولان در جامعه، افراد دارای معلولیت با تلاش و همت خود به موفقیت‌های چشمگیر و قابل توجهی دست پیدا کرده و در موارد بسیار زیادی افتخارات ملی و بین المللی را به نام سرزمین خود به ثبت رسانده‎اند.

حضور پر رنگ معلولان در مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف و کسب عناوین برتر و دست یافتن به قهرمان‌های پی در پی، نشانگر تحقق این جمله معروف است که « معلولیت محدودیت نیست » و تنها با همراهی و فراهم ساختن بستر مناسب حضور معلولان در سطح جامعه قابلیت انجام دارد.

علاوه بر رشته‌های ورزشی که افراد معلول در آن افتخار آفرینی می‌کنند، نقاشی، موسیقی، طراحی و بسیاری از دیگر رشته‌های هنری نیز از جمله کارهایی هستند که معلولان در اجرا و انجام آن‎ها به موفقیت‌های بی‌شماری دست پیدا کرده‌اند و در تایخ به ثبت رسانده‌اند.

در ادامه ویدئویی کوتاه از حرکات ورزشی یک دختر بچه معلول را مشاهده می‌کنید که شاید بسیاری از افرادی که به ظاهر از لحاظ جسمی در سلامت به سر می‌برند از انجام آن ناتوان باشند اما افرادی مشابه این کودک کم سن و سال، علی رغم معلولیتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند به واسطه تمرین و خودباوری و ایمان قلبی به خدایی که آفریننده آن‌ها است از عهده این کارها برمی‌آیند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختربچه معلولی که همه را متعجب می‌کند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..