تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال پخش فصل سوم «کودک شو» همزمان با شروع ماه ربیع الاول

احتمال پخش فصل سوم «کودک شو» همزمان با شروع ماه ربیع الاولابوذر پورمحمدی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند تولید این برنامه گفت: بنا به سفارش و تاکید شبکه نسیم، فصل سوم مسابقه تلویزیونی کودک شو وارد مرحله پیش تولید شده است و ان شاءالله از ابتدای ربیع‌الاول یا همزمان با ولایت پیامبر اکرم (ص) روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

وی در ادامه بیان کرد: ما در هر سری از برنامه، تحولات اساسی برای جذابیت آن طراحی می‌کنیم و همیشه به دنبال آیتم‌های جدید و متفاوت هستیم. هم اکنون در حال گفتگو با پیمان قانع برای طراحی دکور هستیم تا مراحل تولید را پیش ببریم.

پورمحمدی افزود: همواره سعی کردیم به دنبال نظرات مردم و کارشناسان باشیم تا با تعامل بیشتر با مخاطبان برنامه را جذابتر کنیم.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو» اظهار کرد: این روز‌ها مراحل پیش تولید کودک شو در حال انجام است و زمان دقیق برای آغاز تصویربرداری مشخص نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال پخش فصل سوم «کودک شو» همزمان با شروع ماه ربیع الاول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..