تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدید عنوان Life is Strange 2 منتشر شد

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی های رایانه ای امروزه تاثیرگذاری فزاینده ای نسبت به گذشته دارند و گیمر را بیش از پیش درگیر می‌کنند، این تاثیرگذاری زمانی بیشتر می‌شود که بازی به صورت اپیزودیک عرضه شود. به تازگی و طی 2-3 سال اخیر شاهد ساخت و عرضه عناوینی هستیم که هر چند ماه یک بار به صورت اپیزودهای جداگانه عرضه می‌شوند و جزئی از یک کل هستند که بازی نامیده می‌شود.

در این حوزه بازی‌های خوبی مانند Hitman و Life Is Strange ساخته شدند و همگی نمرات به نسبت خوبی نیز دریافت کردند. ابتدای سال جاری میلادی اعلام شد که نسخه دوم بازی Life is Strange نیز ساخته می‌شود و تاریخ عرضه آن اوایل ماه اکتبر 2018 عنوان شد. گفتنی است؛ نسخه جدید این فرنچایز با نام Life is Strange 2 به تازگی توسط Dontnod Entertainment توسعه یافته است و کار انتشار آن را شرکت معروف Square Enix بر عهده گرفته است.

داستان نسخه دوم مانند نسخه اول به نگه داشتن و عقب بردن زمان اختصاص یافته است با این تفاوت که در نسخه اول ما شاهد به تصویر کشیدن زندگی دو نوجوان دختر با نام‌های مکس و کلویی بودیم که درگیر مشکلات زندگی می‌شوند ولی در نهایت می‌توانند این مشکلات را پشت سر بگذارند؛ اما در نسخه دوم روایتگر داستان بازی برادران دیاز هستند.

داستان عنوان Life is Strange 2 پس از آخرین رای گیری دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در آمریکا اتفاق می‌افتد و طی اتفاقی زندگی خانواده دیاز دستخوش تغییر می‌شود و تحت شرایطی خاص، برادران دیاز نمی‌توانند با پدر و مادر خود زندگی کنند، پس از این اتفاق Sean که برادر بزرگتر است، مسئولیت مراقبت از برادر کوچکتر یعنی Daniel را برعهده می‌گیرد و داستان بازی به صورت رسمی آغاز می‌شود.

در ادامه تصاویر مربوط به عنوان Life is Strange 2 را مشاهده می‌کنید:

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

بیشتر بخوانید: چگونه حافظه تلفن‌همراه خود را خالی کنیم؟ + آموزش تصویری

انتهای پیام/

تصاویر جدید عنوان Life is Strange 2  را ببینید+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدید عنوان Life is Strange 2 منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..