تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی INSOMNIA The Ark برای کامپیوتر – نسخه CODEX

INSOMNIA The Ark عنوانی نقش آفرینی، اکشن و تخیلی می باشد که در ۲۷م سپتامبر ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر گردید. بازیکنان در دانلود بازی INSOMNIA The Ark با یک بیماری روانی نادر در یک ایستگاه فضایی مدرن با نام Object 6 بیدار می‌شوند و باید حقیقت سفر ۴۰۰ ساله بشریت برای یافتن خانه‌ای جدید را کشف کنند. بازیکنان قادر خواهند بود تا تجهیزات جدیدی بسازند، با جناح‌ها و NPCها ارتباط برقرار کنند و برای زنده ماندن در یک کلان‌شهر فضایی بزرگ تلاش کنند.

گیم پلی بازی با ارائه‌ی بیش از ۶۰ ساعت گیم‌پلی، بستری عظیم و جذاب برای کاوش و برقراری ارتباط با بیش از ۲۵۰ شخصیت متفاوت را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، نه تنها انتخاب‌های متفاوت بازیکنان بر سرنوشت شخصیت‌ها و پایان بازی تاثیر مستقیمی خواهند گذاشت، بلکه وجود بیش از ۶۰ نوع اسلحه‌ی کاملا متفاوت و قابل‌شخصی‌سازی در این بازی، منجر به خلق یک تجربه‌ی اکشن بسیار باکیفیت و فراموش‌نشدنی در دانلود بازی Insomnia The Ark شده است.

INSOMNIA The Ark PC-CODEX

دانلود-بازی-INSOMNIA-The-Ark

داستان بازی INSOMNIA: The Ark

پیش از آنکه مردم نومه (Nomah) به مکانی تحت عنوان Object 6 نقل مکان کنند، در سیاره‌ی آباد و امپراطوری بی‌نقص خود به عنوان یک ملت متحد زندگی می‌کردند. ماجرا از آنجا آغاز ‌می‌شود که یک درگیری سیاسی با ارتشی به نام SORG صورت می‌گیرد؛ جنگی بی‌رحمانه که در نهایت با به رسمیت شناخته شدن این گروه شورشی و تقاضای استقلال آن‌ها خاتمه می‌یابد. در همین راستا گروهی از سران دولتی این سیاره که با عنوان Hierarchy شناخته می‌شوند دست به کار می‌شوند و جنگی را آغاز ‌می‌کنند.

این جنگ سیاره و مردم آن را وارد طوفانی از آشوب و نابودی می‌کند؛ نبردی خونین با میلیون‌ها کشته و زخمی و آواره. از طرف دیگر طبیعت و محیط‌ زیست سیاره نیز به نابودی کشیده می‌شود و توده‌های برف و یخ، شهر‌های ویران شده را در بر می‌گیرند. از طرفی، سقوط آخرین Hierarchy نیز منجر به سقوط گریزناپذیر تمامی سیاره می‌شود.

به منظور متوقف کردن SORG و ربات‌های غول‌پیکر و شکست‌ناپذیری به نام Golem که در اختیار آن‌ها بود، The Hierarchy دست به راه‌حلی اتمی زد. همانطور که می‌توانید حدس بزنید این عمل باعث نابودی سیاره شد و ژنرال آذر (General Azar) آنچه را که از ارتش خود باقی مانده بود برای آماده‌سازی به Object 6 فرستاد. Object 6 یک ایستگاه بین ستار‌ه‌ای است که عده‌ی زیادی برای خروج و مهاجرت از سیاره‌ی نابود شده به آن پناه بردند.

در میان این هرج و مرج، هزاران نفر سعی کردند تا بر این مکان حاکم شوند، اما سیاست‌های محکم امنیتی این مکان، دست‌یابی به این آرزو را غیرممکن می‌کرد. در حالیکه اوضاع در Object 6 دشوارتر می‌شد، ارتش ساخت محفظه‌ای را ترتیب داد که در آن تمامی منابع و تجهیزات باقی‌مانده در سیاره را نگهداری کند و صدها تن از مردم را برای بقا و ادامه‌ی زندگی به حال خود رها کرد. این مسائل صدها سال بعد تا زمانیکه شخصیت اصلی داستان ما برمی‌خیزد و به راه‌حل‌هایی برای سامان دادن به شرایط فعلی دست می‌یابد ادامه دارد.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-INSOMNIA-The-Ark اسکرین-شات-بازی-INSOMNIA-The-Ark اسکرین-شات-بازی-INSOMNIA-The-Ark اسکرین-شات-بازی-INSOMNIA-The-Ark اسکرین-شات-بازی-INSOMNIA-The-Ark اسکرین-شات-بازی-INSOMNIA-The-Ark info

INSOMNIA is a dieselpunk sci-fi RPG about the slowly degrading remnants of human society attempting to survive on an abandoned space metropolis. Develop your character, explore lovingly handcrafted locations, interact with peculiar NPCs and factions, craft equipment and try to stay alive in this brutal world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions)
Processor: 2.5 GHz CPU, 4 cores
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce 760, AMD Radeon R7 360
DirectX: Version 10
Storage: 12 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی INSOMNIA The Ark برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..