تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود DEUL v1.8 – بازی آرکید دوئل برای اندروید

بازی DEUL یا دوئل توسط استودیو بازی سازی Greenlight Games در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک آرکید می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. نبردهای شما در مراحل و مکان های مختلف انجام می شود و با هر بار پیروزی در مقابل حریف تان امتیاز شما بیشتر خواهد شد و هر چقدر امتیاز بیشتری به دست بیاورید شانس بیشتری برای صعود به صدر جدول لیدر برد بازی خواهید داشت. در این بازی باید سعی کنید بر حریفانی از سراسر دنیا غلبه کنید و راه خود را از میان بازیکنان چین، لندن، روسیه و برزیل باز کنید و بازی را پیش ببرید.

سطح دشواری بازی در ابتدا با دشمنان و مراحل آسان شروع می شود اما رفته رفته مراحل سخت و سخت تر میشود به طوری که با شخصیت هایی روبرو خواهید شد که در دوئل از شما سریع تر و وارد تر هستند و برای شکست دادن آنها باید بیشتر تلاش کنید. با پیروزی در مبارزات و کسب امتیاز های بیشتر می توانید لباس ها و آیتم های مختلف را برای شخصیت بازی خریداری کنید. وجود سلاح های مختلف و امکان ارتقای آنها یکی دیگر از ویژگی ها بازی به حساب می آید با این ویژگی شما می توانید با قدرت بیشتر از پیش رقبا را شکست دهید. امکان ذخیره سازی سیو ها و اطلاعات مربوط به پروفایل شما در فضای ابری وجود دارد. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۲ و بالاتر نیاز دارید.

DEUL v1.8 Apk + Mod

بازی-DEUL-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-DEUL اسکرین-شات-DEUL اسکرین-شات-DEUL info

DEUL is a fast paced action packed shooting game that will test your reflexes, accuracy and timing. Try to out-draw opponents as you clash across the world and duel your way through China, London, Russia and Brazil. Let the blood fly with your overkill as each victory will earn you points and increase your score, get a higher score to climb up our leaderboards. Play additional mini-games modes to farm tokens! Shoot junk to not get killed or drag your ragdoll around to kick your opponent’s butt!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود DEUL v1.8 – بازی آرکید دوئل برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..