تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنايي با مرگ‌آورترين بيماري عفوني جهان

آشنايي با مرگ‌آورترين بيماري عفوني جهان

خبرگزاري آريا – سل، يکي از بيماري‌هاي عفوني آمار بالايي از مرگ و مير را براي خود ثبت کرده و به عنوان مرگ‌آورترين بيماري عفوني جهان شناخته شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا از فارس، با وجود کاهش موارد مرگ و مير ناشي از ابتلا به سل، اين بيماري همچنان مرگ‌آورترين بيماري عفوني در جهان است.
براساس گزارش«اسپوتنيک»، کارشناسان سازمان جهاني بهداشت اعلام کردند: با وجود اينکه از سال ۲۰۰۰ تعداد مرگ و مير ناشي از بيماري سل حدود ۵۴ ميليون نفر کاهش يافته اما کشورهاي جهان تلاش‌هاي کافي براي مبارزه با اين بيماري انجام نمي‌دهند.
گفتني است؛ در سال ۲۰۱۷، ۹ ميليون نفر به سل مبتلا شده و از بين آنها ۱٫۶ ميليون نفر جان خود را از دست داده‌اند.
سازمان جهاني بهداشت دوباره کشورها را به اجراي تعهدات ملي و بين المللي خود و سرمشق گرفتن از اقدامات چندي پيش هند، روسيه، روآندا و آفريقاي جنوبي در زمينه مبارزه با بيماري سل فرا خواند.
کارشناسان کاهش تاثير ريفامپسيفين، داروي اصلي براي درمان سل و مقاوم شدن اين بيماري در مقابل آن را يکي از مسائل براي مبارزه با سل مي‌دانند. علاوه بر اين در بسياري از کشورها وجوه کافي براي مبارزه با اين بيماري تخصيص داده نمي‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنايي با مرگ‌آورترين بيماري عفوني جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..