تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات پزشک پرسپولیس درباره مصدومیت ماهینی

۷۷۷۲۷۰

۱۲ بازدید

دکتر حقیقت اعلام کرد در معاینات اولیه مشخص شده که رباط صلیبی مدافع پرسپولیس دچار پارگی شده، اما وضعیت نهایی این بازیکن بعد از MRI مشخص خواهد شد.

 خبرگزاری تسنیم: دکتر علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار دربی درباره وضعیت حسین ماهینی که در جریان بازی دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت، گفت: اقدامات اولیه را روی پای او انجام داده‌ایم اما باید از ماهینی MRI گرفته شود تا بتوانیم نظر نهایی را درباره مصدومیتش اعلام کنیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا رباط صلیبی‌ حسین ماهینی پاره شده است، گفت: معاینات اولیه اینطور نشان می‌دهد اما تا جواب MRI نیاید هیچ چیز مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات پزشک پرسپولیس درباره مصدومیت ماهینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..