تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدانی: استقلال هنوز تیم نیست

همدانی: استقلال هنوز تیم نیستبه گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال بعد از پایان دربی 88 در مورد عملکرد تیم استقلال در این بازی گفت: تیم بر اساس داشته هایش وارد زمین شد و عمل کرد. استقلال هنوز آن شکل مناسب تیمی که لازم است را نتوانسته است به دست بیاورد و با تیم سال گذشته تفاوتهای بسیار زیادی دارد.

او در مورد جدا شدن بازیکنان کلیدی فصل قبل استقلال از این تیم و تاثیراتش گفت: بازیکنانی که فصل گذشته جزو ارکان کلیدی تیم بودند متاسفانه حفظ نشدند و این نفراتی که اضافه شدند نتوانستند هنوز آنطور که باید با تیم هماهنگ شوند و عملکرد مناسب داشته باشند. استقلال هنوز به آن وحدت تاکتیکی لازم برای نتیجه گرفتن نرسیده است.

همدانی در مورد دربی 88 گفت: هیچ تفاوتی بین 2 نیمه بازی نبود و در کل سطح بازی بسیار پایین بود و در حد 2 تیم بزرگ کشورمان نبود.

او در مورد خط هافبک و مهاجمان استقلال گفت: استقلال واقعا مهاجم خوب و تمام کننده ندارد که بتواند برای تیم موثر باشد. نکته مهم دیگر این است که خط هافبک استقلال بسیار ضعیف کار کردند و نتوانستند برای مهاجمان تیم موقعیتی را بسازند.به نظرم زمان می برد تا  این استقلال به آن تیمی که  هواداران دلشان می خواهد تبدیل شود.

بیشتر بخوانید :

لحظه به لحظه با حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس + تصاویر

لیست بازیکنان استقلال در دربى ٨٨

2 استقلالى از ليست خط خوردند

انتهای پیام/

نظرات همدانی در مورد دربی 88



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدانی: استقلال هنوز تیم نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..