تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامیابی نیا: بازیکنان هر دو تیم خسته بودند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تیم ما و استقلال بسیار حساس بود. بازی در آسیا ساق بازیکنان دو تیم را خسته کرده بود.

کامیابی نیا: هم تیم ما و هم استقلال خسته بودندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کمال کامیابی نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس  درباره شهرآورد 88  گفت:شرایط تیم ما و استقلال بسیار حساس بود. بازی در آسیا ساق بازیکنان دو تیم را خسته کرده بود. بازی با سپیدرود رشت هم خسته بودیم. آنها مقابل نساجی مازندران  هم بازی خوبی داشتند. شرایط خیلی فشرده است به خصوص تیم ما که تعداد بازیکنان مان 12 نفر است و همین باعث شده تا به بازیکنان فشار بیاید.

او در مورد پارگی رباط ماهینی هم گفت: امیدوارم این مسئله واقعیت نداشته باشد چرا که ما یکی از بهترین بازیکنان را از دست دادیم.

کامیابی نیا در مورد دیدار با السد قطر  هم گفت: شرایط را باید  مربیان برنامه ریزی کنند و در کنار آن هم ریکاوری خوبی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید :

لحظه به لحظه با حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس + تصاویر

لیست بازیکنان استقلال در دربى ٨٨

2 استقلالى از ليست خط خوردند

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی 88 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامیابی نیا: بازیکنان هر دو تیم خسته بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..