تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوجه فرنگی ارزان شد/ کاهش عرضه سیب زمینی در میدان میوه و تره بار

صابری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گوجه فرنگی ارزان شد/ کاهش عرضه سیب زمینی در میدان میوه و تره بارحسن صابری رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه عرضه سیب زمینی ناشی از صادرات این محصول به میدان مرکزی میوه و تره بار کاهش یافته است، اظهار کرد: عده‌ای این محصول را با نرخ  هر کیلو 2 هزار تومان سرمزرعه برای صادرات خریداری می‌کنند که این جو روانی منجر به افزایش قیمت در بازار داخل شده است.

وی قیمت هر کیلو سیب زمینی در میدان مرکزی میوه و تره با را 2 هزار و 500 تا 3 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی است که هم اکنون هر کیلو محصول با نرخ 4 هزار و بالاتر در  مغازه های سطح شهر عرضه می شود.

صابری صادرات سیب زمینی را عامل اصلی گرانی قیمت در بازار دانست و گفت: از مسئولان ذی ربط انتظار می رود که صادرات این محصول را همانند گوجه فرنگی ممنوع اعلام کنند چرا که با ادامه این روند شاهد افزایش بیشتر نرخ سیب زمینی در بازار خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: آخرین تحولات بازار میوه و صیفی/گوجه فرنگی و سیب زمینی صدرنشین ویترین مغازه ها

رئیس اتحادیه بارفروشان از افت قیمت گوجه فرنگی در بازار خبر داد و افزود: در روزهای اخیر با اعلام ممنوعیت صادرات، قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه و تره بار 1500 تومان کاهش یافت.

وی ادامه داد: تا قبل از اعلام ممنوعیت صادرات، قیمت هر کیلو گوجه فرنگی به 5 هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار رسیده بود که با توقف صادرات، نرخ این محصول به 3 تا 3 هزار و 500 تومان کاهش یافت.

به گفته صابری در پایان با رفع مشکلات حمل و نقل و اعتصاب کامیون داران پیش بینی می شود که قیمت گوجه فرنگی به نرخ های قبل در بازار بازگردد.

انتهای پیام/

توقف صادرات گوجه فرنگی، نرخ گوجه را کاهش داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوجه فرنگی ارزان شد/ کاهش عرضه سیب زمینی در میدان میوه و تره بار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..