تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسانی که به سکه‌ی ثامن مجوز فعالیت دادند، پاسخگو باشند/ غیبت اکثریت مانعِ انتخاب رئیس مجمع نمایندگان شد

ساعت: 20:28 منتشر شده در مورخ: 1397/07/05 شناسه خبر: 1412952

اعزازی گفت: مالباختگان باید مطالبات‌شان را از دستگاه قضا پیگیری کنند و مسببان قضیه نیز در برابر نهادهای ذی‌ربط پاسخگو باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج ،  ضیاءا.. اعزازی  در پاسخ به این سوال که تکلیف هیئت رئیسه‌ی مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی برای سال سوم چه زمانی مشخص می‌شود، ابراز داشت: این هفته در صحن علنی جلسه‌ای برای انتخاب هیئت رئیسه برگزار کردیم اما اکثریت نمایندگان حاضر نشدند تا این قضیه به سرانجام برسد.

وی افزود: به‌هرحال نمایندگان گرفتاری‌هایی دارند و بعضاً نمی‌توانند حضور پیدا کنند اما با این حال هر موقع اراده‌ای برای برگزاری انتخابات وجود داشت ما نیز حضور یافته و تابع تصمیم اکثریت خواهیم بود، شرط اول این است که یک‌جا جمع شویم و به تفاهم برسیم.

نماینده بناب در پاسخ به این سوال که آیا روند موجود ضربه‌ای به اتحاد مجمع و پیگیری مطالبات استانی نمی‌کند، تاکید کرد: این قضایا تاکنون خللی در پیگیری امور به‌وجود نیاورده و موجب تاخیر در انجام کارها نشده است، مجمع همچنان فعال می‌باشد و به ماموریت خود ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان ساخت: بنده سال دوم مسئولیت ریاست مجمع را پذیرفتم اما برای سال آتی کاندیدا نشده‌ام و این موضوع را نیز به همکارانم ابلاغ کرده‌ام.

این نماینده مجلس دهم در پاسخ به این سوال که چه کسانی در بناب برای فعالیت غیرقانونی سکه‌ی ثامن مجوز داده‌اند، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم در بناب برای این شرکت مجوزی صادر شده باشد اما به‌هرحال باید کسانی که مجوز داده‌اند پاسخگو باشد و چنانچه قصوری صورت گرفته با آنان برخورد شود.

وی یادآور شد: بنده به مالباختگانی که به دفتر مراجعه کردند گفتم موضوع را از دستگاه قضاء و نیروی انتظامی پیگیری نمایند و خواستِ ما نیز همین است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسانی که به سکه‌ی ثامن مجوز فعالیت دادند، پاسخگو باشند/ غیبت اکثریت مانعِ انتخاب رئیس مجمع نمایندگان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..