تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Steppy Pants v2.2.1 – بازی آرکید شبیه سازی پیاده روی برای اندروید

بازی Steppy Pants توسط استودیو بازی سازی Super Entertainment! در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک آرکید می باشد که توانسته با ۵ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. شما در قالب یک شخصیت فانتزی در موقعیت های مختلف پیاده روی میکنید. بصورت تصادفی با اتفاقات غیر قابل پیش بینی مواجه می شوید. شما باید با لمس نمایشگر، یکی از پاهای کاراکتر را بلند کنید و با رها کردن آن در زمان‌بندی مناسب، قدم هایتان را در موقعیت مکانی درست قرار دهید. هر گام در بازی یکی پس از دیگری به صورت اتوماتیک و متوالی جایگزین خواهد شد و لمس و رها کردن صفحه‌ی نمایش تمام کاری است که بازیکن باید انجام دهد. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Steppy Pants v2.2.1 Apk + Mod

کاور-بازی-steppy-pants

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-steppy-pants اسکرین-شات-بازی-steppy-pants اسکرین-شات-بازی-steppy-pants info

teppy Pants, the most realistic walking simulator you’ll play this year! Keep your cool when faced with insurmountable odds, like reckless drivers and an inexplicable inability to step on sidewalk cracks. You’ll laugh. You’ll cry. You’ll remember just how much fun you can have walking down the street.​ We’ve been playing this game non-stop for months and it still makes us chortle!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Steppy Pants v2.2.1 – بازی آرکید شبیه سازی پیاده روی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..