تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش «شوق پرواز» با یاد یدالله صمدی

سريال شوق پرواز

فیلم سینمایی «شوق پرواز» با یاد مرحوم یدالله صمدی به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سیما، سریال «شوق پرواز » به کارگردانی یدالله صمدی در قالب فیلم سینمایی، فردا (جمعه، ششم مهرماه) ساعت ١٦ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

سریال «شوق پرواز» با هنرمندی شهاب حسینی در سال ١٣٩٠ ساخته شد که زندگی سرلشکر عباس بابایی از دوران کودکی تا زمان شهادت را به تصویر می‌کشد و روایتگر رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این خلبان مجاهد و باایمان است. 
شهید عباس بابایی پس از تکمیل تحصیلاتش در آمریکا، به ایران باز می‌گردد و پس از مدتی به پایگاه هوایی اصفهان منتقل می‌شود. او در زمان حیات خود، خدمات شایانی را در نیروی هوایی کشور در طول جنگ تحمیلی انجام داد و در بازگشت از یک عملیات به شهادت ‌رسید.
در این سریال شهاب حسینی، کورش تهامی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت‌دوست، الهام حمیدی، اکرم محمدی، حسن جوهرچی، مهران رجبی و پوراندخت مهیمن ایفای نقش کرده‌اند.
 

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش «شوق پرواز» با یاد یدالله صمدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..