تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نادر طالب زاده جدیدترین اسناد ۱۱ سپتامبر را فاش می‌کند

۱۱ سپتامبر تبدیل به یکی از حساس‌ترین پروژه‌های امنیتی آمریکا شده است تا جایی که اظهار نظر و تشکیک درباره آن اثراتی شبیه انکار هولوکاست برای گوینده و صاحب سخن به همراه دارد. هیچوقت یک نهاد مستقل اجازه تحقیق و تفحص درباره واقعه ۱۱ سپتامبر پیدا نکرد و همچنان سوال‌های بسیاری بدون پاسخ باقی مانده است.

نادر طالب زاده در جدیدترین برنامه «عصر» خود سراغ مدارک و شواهد جدید از این واقعه رفته است. ریچارد فالک، کریستوفر بالی، ریچارد گیج و جیمز فتزر بخشی از پژوهشگران و اساتیدی هستند که مهمان برنامه «عصر» شدند. آن‌ها مدارک و اسناد جدیدی را درباره ماجرای ۱۱ سپتامبر کشف کرده و برای اولین بار آن را در تلویزیون ایران مطرح می‌کنند. این برنامه در ۲ قسمت تهیه شده که قسمت نخست آن امشب پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «عصر» با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر ۱۴ از شبکه یک پخش می‌شود.

انتهای پیام/

بررسی واقعه ۱۱ سپتامبر در «عصر»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نادر طالب زاده جدیدترین اسناد ۱۱ سپتامبر را فاش می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..