تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفارت فرانسه اسپانسر نمایش «بینوایان» نیست/ قصد مهاجرت به هیچ کشوری را ندارم

پارسایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سفارت فرانسه اسپانسر نمایش «بینوایان» نیست/ قصد مهاجرت به هیچ کجای دنیا را ندارمحسین پارسایی مدیر کل دفتر شبکه نمایش خانگی و کارگردان تئاتر که سال گذشته نمایش موزیکال «الیور توئیست» را با حضور چهره‌های سینمایی همچون نوید محمدزاده و مهناز افشار به روی صحنه برده بود، حالا قرار است این بار و در آبان ماه سال جاری تئاتر موزیکال «بینوایان» را در یکی از هتل‌های تهران به روی صحنه ببرد.

پارسایی در گفتگو با خبرنگارحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره قیمت بلیت این نمایش و شایعه فروش بلیت ۲۵۰ هزار تومانی گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد، ما حتی به این فکر هم نکردیم که بلیت ۲۵۰ هزار تومانی برای این نمایش در نظر بگیریم.

وی افزود: نمایش موزیکال «بینوایان» یک کار بزرگ با ۱۵۰ نفر بازیگر و یک گروه ارکستر ۱۰۰ نفره است که هزینه میلیاردی  برای آن صرف شده است و طبیعتا بلیت متناسب با این نمایش را تعیین خواهیم کرد اما قطعا ۲۵۰ هزار تومان نخواهد بود.

کارگردان تئاتر «الیور توئیست» تصریح کرد: احتمالا در این نمایش هم بلیت ۵۰ هزارتومانی خواهیم داشت و هم بلیت نزدیک به ۲۰۰ هزارتومان که روال طبیعی نمایش های این چنینی است.

وی همچنین درباره شایعات مهاجرت و سمت خود در یکی از هتل‌های پنج ستاره تهران بیان کرد: من نه قصد مهاجرت و نه گرین کارت دارم، در مورد هتل محل اجرا هم که هتل پنج ستاره است باید بگویم من هیچ مسئولیتی در آن جا ندارم بلکه فقط یک نمایش در سالن آن خواهیم داشت و قرار نیست در اتاق های آن برویم.

پارسایی درباره اسپانسر این نمایش هم تصریح کرد: ما از روز اول اعلام کردیم که اسپانسر محمد صادق رنجکشان ، تهیه کننده محمد قدس و میثم احمدی و مجری طرح هم شرکت دلتابان است و اینکه می‌گویند سفارت فرانسه از ما حمایت مالی می‌کند کذب محض است و دستگاه‌های مربوط همه در جریان کار ما قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه دستمزد‌های بازیگران ما میلیاردی نیست و همه در عرف سینما و تلویزیون بسته شده است، گفت:تمام این‌ها شایعاتی است که درباره ما مطرح می‌شود و صحت ندارد.

این کارگردان تئاتر همچنین در پایان با اشاره به اینکه دوستان کم لطفی می‌کنند و موارد خلاف واقع را علیه من منتشر می‌کنند، اظهار کرد: در کجای دنیا این عزتی که من در کشورم دارم را خواهم داشت، من و امثال من هر چه داریم از برکت نظام جمهوری اسلامی است و آن  را با هیچ چیز عوض نخواهم کرد.

گفتنی است؛ تئاتر موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی، با سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان، تهیه کنندگی محمد قدس و میثم احمدی و مجری طرح شرکت دلتابان از ۲۰ آبانماه در سالن تهران- رویال هال هتل اسپیناس با حضور پارسا پیروزفر و نویدمحمدزاده به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

تکذیب شایعه حمایت مالی سفارت فرانسه از تئاتر موزیکال «بینوایان»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفارت فرانسه اسپانسر نمایش «بینوایان» نیست/ قصد مهاجرت به هیچ کشوری را ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..