تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیم قرن ارتباط با دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی

تشکیل کارگروه برگزاری بزرگداشت پنجاهمین سال تأسیس دانشکده

    کارگروه برگزاری بزرگداشت پنجاهمین سال تأسیس دانشکده علوم ارتباطات‌اجتماعی تشکیل شد.

به گزارش شمانیوز، در روز چهارشنبه چهارم مهر ماه سال 1397 در نشستی دوستانه، کارگروه بزرگداشت پنجاهمین سال تأسیس دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی با حضور جمعی از دانش‌آموختگان رشته‌های روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی دانشکده تشکیل شد.

بر اساس این خبر، این کارگروه امیدوار است با شناسایی و حضور اکثر فارغ‌التحصیلان، ضمن برگزاری بزرگداشت پنجاهمین سال، تا پایان سال 1397 زمینه را برای تشکیل کانون فارغ‌التحصیلان، جهت برگزاری گردهم‌آیی‌های دوره‌ای، تهیه کتاب تاریخچه دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی، ایجاد ارتباط بین فارغ‌التحصیلان، تهیه مجموعه گزارش‌های مطبوعاتی در ارتباط با ضرورت تأسیس این دانشکده و راه‌اندازی رشته‌های روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی دانشکده علوم‌ارتباطات فراهم کند. خبرهای مربوطه متعاقباً از طریق رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی به اطلاع فارغ‌التحصیلان خواهد رسید.

گفتنی است پنجاه سال قبل به منظور توسعه و ارتقاء دانش روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی، دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی تأسیس شد و در طول این نیم قرن کارشناسان و متخصصان نخبه‌ای برای هدایت و پیشرفت رسانه‌های جمعی پرورش یافتند.

منبع : کارگروه برگزاری پنجاهمین سال تأسیس دانشکده علوم ارتباطات‌اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیم قرن ارتباط با دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..