تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت دومیلیون و 750هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک قرض الحسنه رسالت

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در جمع کارکنان هرمزگان خبر داد:

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از پرداخت دومیلیون و 750هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای سال 92 تاکنون در این بانک خبر داد.

به گزارش شمانیوز، محمدحسین حسین زاده در سفر یک روزه به استان هرمزگان با بیان اینکه این تعداد تسهیلات با میانگین 11میلیون تومان و با دو درصد کارمزد سالیانه پرداخت شده است، گفت: حداکثر وام پرداختی 30میلیون تومان است.
وی هویت بانک قرض الحسنه رسالت را قرض الحسنه، خرد و اجتماعی برشمرد و افزود: 80درصد مردم ، جامعه هدف این بانک هستند و خدماتی از این جنس دریافت می کنند.
حسین زاده تعداد مشتریان فعال بانک قرض الحسنه رسالت را بیش از چهار و نیم میلیون عضو برشمرد و اظهارداشت: 95درصد از این تعداد تا10میلیون ، چهاردرصد زیر 50میلیون و یک درصد بالای 50میلیون تومان سپرده دارند که این گویای خرد بودن فعالیت های بانک قرض الحسنه رسالت است.

منبع: روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت دومیلیون و 750هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک قرض الحسنه رسالت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..