تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش اختلالات روانی در گرو افزایش مشارکت‌های اجتماعی/ اختلالات روانی 25 درصد از مردم کشور را درگیر کرده است

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش مشارکت‌های اجتماعی باعث ایجاد نشاط و کاهش اختلالات روانی/ افزایش سواد سلامت سدی در برابر اختلالات روانی

خدا دوست گفت: افزایش مشارکت‌های اجتماعی و سواد سلامت مردم باعث کاهش آمار اختلالات روانی می‌شود.

محمودخدادوست معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: امروزه سلامت روان یکی از موضوعات با اهمیت در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود زیرا اختلالات روانی 25 درصد از مردم کشور را درگیر کرده است.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که کاهش مشارکت‌های اجتماعی باعث بروز اختلالات روانی در دنیا است و تامین سلامت روحی یکی از برنامه‌های مهم مجمع سلامت در مناطق تحت پوشش دانشگاه شهید بهشتی است.

اطلاع رسانی عامل ارتقاء سواد سلامت مردم

خدادوست عنوان کرد: برنامه داریم تا همه سازمان‌های زیربط را در خصوص افزایش مشارکت‌های اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت روانی درگیر کنیم و بخش خصوصی و نهادهای اجتماعی تأثیر زیادی در روند اجرای کار دارند.

وی تأکید کرد: اطلاع رسانی به مردم باعث ارتقاء سواد سلامت آنها می‌شود و همین مسئله باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه می‌شود.

خدادوست ادامه داد: خوشبختانه امروزه توجه به تشکل‌های دانشجویی بیشتر شده است و تشکل‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی در بین دانشجویان و در دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکیل شده است.

وی گفت: با شکل گیری تشکل‌های مختلف در زمینه سلامت روان، دانشجویان دانشگاه‌ها در مسائل اجتماعی و فرهنگی ورود جدی پیدا کرده‌اند.

خدادوست یادآوری کرد:‌ افزایش مشارکت‌های اجتماعی سبب ارتقاء سطح سلامت روان دانشجویان، ایجاد امید و انگیزه در بین آنها برای زندگی و ادامه تحصیلشان می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش اختلالات روانی در گرو افزایش مشارکت‌های اجتماعی/ اختلالات روانی 25 درصد از مردم کشور را درگیر کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..