تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روکر موز؛ دسر شیک و خوشمزه ایتالیایی

۷۲۰۲۱۰

۱۶ بازدید

روکر موز یک دسر شیک و خوشمزه ایتالیائیه. این دسر خوش طعم را درست کنید و از خوردن اون در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید.

وب سایت سوران: روکر موز یک دسر شیک و خوشمزه ایتالیائیه. این دسر خوش طعم را درست کنید و از خوردن اون در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید.

مواد اولیه :

پودر ژلاتین 2 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت 3 ق غ شکر 1 لیوان سرخالی شیر شیر 2 لیوان زرده تخم مرغ 1 عدد خامه صبحانه 200 گرم(یک بسته) پنیر ماسکارپونه 100 گرم موز خرد شده 2 عدد مغز گردو خرد شده (من نصف لیوان میریزم) میزان دلخواه شکلات چیپسی میزان دلخواه ژله موز (اگه قالب خیلی بزرگ بود دو بسته) یک بسته

روکر موز

طرز تهیه:

 ژله موز رو درست میکنیم داخل قالب میریزیم به طوری که کف قالب رو بگیره. داخل یخچال میزاریم تا ببنده(بهتره بیشتر از دو ساعت نباشه تا هنوز یکم حالت چسبندگی داره بقیه مواد رو بهش اضافه کنیم).  توی یه ظرف پودر ژلاتین رو با آب حل میکنیم(بن ماری) میزاریم تا سرد بشه. توی ظرف دیگه نشاسته ذرت و شیر و شکر و باهم مخلوط کرده و روی حرارت میزاریم تا خوب حل بشن و غلیظ بشه. زرده تخم مرغ رو با چنگال میزنیم و به مواد اضافه میکنیم. ژلاتین حل شده رو هم اضافه میکنیم. اجازه میدیم سرد بشه. روکر موز  در ظرف دیگر خامه و پنیر رو با همزن خوب میزنیم تا مواد یکدست بشه. بعد مواد رو که سرد شد بهش اضافه میکنیم. روکر موز مغز گردو و شکلات چیپسی و موز رو به مواد اضافه میکنیم که میزانش کاملا سلیقه ای هست. روکر موز مواد رو روی ژله موزی میریزیم و 5 تا 6 ساعت داخل یخچال قرار میدیم.

 نکته:

میتونید داخل ژله موزی هم از برش های موز استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روکر موز؛ دسر شیک و خوشمزه ایتالیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..