تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست برای فروش نیم بهای بلیت فیلم

۷۷۷۰۶۳

۲۳۲ بازدید

مهدی کرم پور کارگردان «سوفی و دیوانه» در اولین روز اکران آخرین ساخته خود درخواستی را از کارگروه اکران مطرح کرد.

خبرگزاری صبا: مهدی کرم پور کارگردان «سوفی و دیوانه» در اولین روز اکران آخرین ساخته خود درخواستی را از کارگروه اکران مطرح کرد.

درخواست برای فروش نیم بهای بلیت فیلم

مهدی کرم پور کارگردان سوفی و دیوانه در اولین روز اکران آخرین ساخته خود با یک یادداشت به استقبال نمایش عمومی آن رفت؛

همه نمایش‌های سوفی و دیوانه نیم بها باشد!

میهنم در شرایط ویژه تحریم و مردمان مان گرفتار آمده در بحران اقتصادى اند.

در چنین کارزارى سوفى و دیوانه پنجره اى است کوچک رو به امید و رؤیاپردازى که جامعه خشن و گرفتار آمده، سخت بدان نیازمند است.

پیش از هر مطلبى از شریک سرمایه گذار فیلم، شرکت پخش کننده و سینماهاى نمایش دهنده عذرخواهم که با بلیط فروشى هنرمندان و فروش امضا، به سلفى گرفتن بازیگران و صداى جیغ، به راه رفتن با لباس عجیب بر روى موکت زشت قرمز رنگ در اکران خصوصى یا احیانا مردمى دست کم در شرایط فعلى اعتقادى ندارم.

همین امروز و در اولین ساعات اکران به عنوان تهیه کننده فیلم از کارگروه اکران و سینماهاى نمایش دهنده مى خواهم که موافقت کنند تا پایان اکران در تمامى روز‌ها و سانس هاى نمایش بلیط هاى این فیلم به صورت نیم بها فروخته شود.

همه اکران هاى فیلم سوفى و دیوانه از نظر من اکران ویژه براى مردمى است که على رغم مشکلات فراوان اقتصادى، سینما تنها برایشان به مثابه خنده و سرگرمى صرف یا بازنشر صفحه حوادث روزنامه‌ها نیست.

مهدى کرم پور
تهیه کننده و کارگردان سوفى و دیوانه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست برای فروش نیم بهای بلیت فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..