تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی نامه شهید حیدرخدرلی

همراه با شهدا؛

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است. شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است.
شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست بلکه انتخاب آزادانه و آگاهانه و خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید حیدرخدرلی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید:

شهید حیدرخدرلی در سال1345 در روستای گنبد از توابع شهرستان خوی در یک خانواده مذهبی روستایی بدنیا آمد تا کلاس در قریه رهال خوی درس خواند و بعد وارد میدان کار شد و به فرشبافی پرداخت تا بتواند باری از دوش پدر بردارد و کمک خرج وی گردد.
همواره در مساجد و مراسم مذهبی شرکت می کرد و اهل نماز و روزه بود، عاشق امام بود و پیرو واقعی ولایت فقیه ، با شروع مبارزات حق طلبانه مردم در اوج گیری انقلاب اسلامی در راهپیمایی ها و تظاهرات شرکت می کرد و با شروع جنگ تحمیلی به ندای امام خودش لبیک گفته و راهی جبهه های حق علیه باطل گردید تا از انقلابی که زنجیر از دست و پای توده محروم گسسته بود، دفاع کند، چرا که انقلاب، انقلاب مردم محروم و فقیر است و انقلاب، انقلاب مستضعفین است و از این رو به این طبقه محروم تعلق داشت و او باید انقلاب خود را و وطن خود را پاس می داشت. شهید بزرگوار از طریق پذیرش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی داوطلبانه به جبهه اعزام شده بود و در منطقه حاج عمران در عملیات کربلای 2 بعد از ابراز شهامت و شجاعت ونبرد جانانه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید حیدرخدرلی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی نامه شهید حیدرخدرلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..