تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش هیلی به تمسخر ترامپ در سازمان ملل

ساعت24 - نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد که دلیلِ خندیدن رهبران جهان به سخنان رئیس جمهور آمریکا در نشست مجمع عمومی، احترامی است که آنها برای این رهبر آمریکا و صداقت وی قائلند!

«نیکی هیلی» نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در تلاش برای توجیه واکنش تمسخر آمیز رهبران جهان به اظهارات «دونالد ترامپ» در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، مدعی شد که دلیلِ این خنده، احترامی است که رهبران جهان برای ترامپ و صداقت وی قائلند!

هیلی که صبح چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی موسوم به «فاکس اند فرندز» شرکت کرده بود، ادعا کرد که ترامپ «در شناختن مخاطبان خود بسیار مهارت دارد» و با آنها بطور مستقیم صحبت می کند.

هیلی رسانه ها را به تلاش برای تبدیل این واقعه به یک «رویداد خفت بار» برای ترامپ متهم کرد؛ در حالی که به ادعای وی، رهبران جهان به رهبر آمریکا اظهار دوستی می کردند.

وی در ادامه مدعی شد که «سرتاسر روز سه شنبه، رهبران جهان در تلاش بودند تا با ترامپ عکس بگیرند، با او صحبت کنند و به او بگویند که سخنرانی اش بسیار عالی و محکم بود. آنها صداقت او را دوست دارند؛ چیزی که هرگز مثل آن را ندیده اند، بنابراین برای آن احترام قائلند».

لازم به ذکر است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز گذشته و در جریان سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل وقتی از پیشرفت آمریکا در دو سال ریاست جمهوری خود سخن گفت، با خنده حضار مواجه شد.

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به خنده حاضرین گفت: «انتظار این عکس العمل را نداشتم، اما خب اِشکالی ندارد!»

منبع:مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش هیلی به تمسخر ترامپ در سازمان ملل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..