تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مداحی صادق آهنگران در مقبره شهدای گمنام ولایت/ خاطره‌گویی فرماندهان هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار حوزه تکیه حسینی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی ثمری و مداحی صادق آهنگران روز جمعه ششم مهر ماه، در مقبره شهدای گمنام شرق تهران برگزار می شود.

همچنین در این مراسم، فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی می پردازند و برنامه های متنوع فرهنگی و نورافشانی برپا می شود.

مداحی صادق آهنگران در مقبره شهدای گمنام ولایت/ خاطره‌گویی فرماندهان هشت سال دفاع مقدس

گفتنی است؛ این مراسم جمعه ششم مهرماه، بعد از نماز مغرب و عشاء، در مقبره شهدای گمنام ولایت، انتهای بزرگراه بابایی شرق، جنب دانشگاه امام حسین (ع)، برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مداحی صادق آهنگران در مقبره شهدای گمنام ولایت/ خاطره‌گویی فرماندهان هشت سال دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..