تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی لنوو از گوشی هوشمند تاشو

رونمایی لنوو از گوشی هوشمند تاشو

فناوری اطلاعات > سخت افزار - لنوو ماه آینده از گوشی تاشوی خود رونمایی می‌کند.

 

به گزارش خبرآنلاین،  درحالی‌که سامسونگ و هوآوی با هم مسابقه می‌دهند تا زودتر گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خود را راهی بازار کنند، لنوو چراغ خاموش جلو آمده و قصد دارد به‌آرامی بازی را عوض کند.{لینک}

ژوئن 2016 بود که لنوو اولین نمونه مفهومی از گوشی تاشوی خود را به رخ کشید و سال بعد نمونه تکامل‌یافته آن را نشان داد اما بعدازآن کلاً دراین‌باره حرفی نزد تا اینکه دیروز در سایت ویبو لنوو به کاربران خبر یک رونمایی متفاوت را داد و حالا همه حدس و گمان‌ها به‌سوی گوشی تاشو رفته است که در ماه اکتبر رونمایی می‌شود و اگر چنین شود عنوان اولین به لنوو اختصاص می‌یابد و سامسونگ و لنوو بازی را به رقیب چینی خواهند باخت.

رونمایی لنوو از گوشی هوشمند تاشو

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی لنوو از گوشی هوشمند تاشو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..