تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویای دست یافتن به ماه محقق شد +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنرمندی به نام لوک جرم (Luke Jerram) موفق شد پس از سال‌ها ممارست چندین ماکت 7 متری با جزییات دقیقی از ماه بسازد.در حال حاضر آثار این هنرمند با نام "موزه ماه" در سراسر جهان به نمایش در آمده است.

پروژه ماه در فضا‌های عمومی مختلفی در چین و فنلاند تا امارات و استرالیا نصب شده است. این هنرمند بریتانیایی برای ساخت مجسمه‌ای با بیشترین شباهت به ماه از تصاویر بزرگ ماه که توسط مرکز علوم نجومی ناسا گرفته شده، استفاده کرده است. جالب است بدانید که این هنرمند با کوچکنمایی توانسته هر سانتیمتر از مجسمه را به 5 کیلومتر از سطح ماه تطبیق دهد.

این مجسمه زیبا با قرار گیری در فضاهای دل انگیز تصاویر زیبایی را برای بازدید کنندگان از این موزه فراهم می‌کند.

در ادامه تصاویری از این موزه زیبا را مشاهده می‌کنید.

رویای دست یافتن به ماه محقق شد

رویای دست یافتن به ماه محقق شد + تصاویر

رویای دست یافتن به ماه محقق شد + تصاویر

رویای دست یافتن به ماه محقق شد + تصاویر

رویای دست یافتن به ماه محقق شد + تصاویر

رویای دست یافتن به ماه محقق شد + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویای دست یافتن به ماه محقق شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..