تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتي زيبايي تلفات مي‌گيرد

وقتي زيبايي تلفات مي‌گيرد

خبرگزاري آريا – تا چند دهه پيش زيبايي از ديد عموم مردم، تعريف ساده و دلنشيني داشت که با ملاک‌هاي امروزي فرسنگ‌ها فاصله داشت. يعني اقدامات و جراحي‌هايي که امروزه با هدف زيباتر شدن صورت مي‌گيرد مثل برجسته کردن گونه و لب‌ها، تغيير فرم چانه و ابروها و تغيير رنگ چشم‌ها يا ايجاد تغييرات خاصي در شکل و فرم اندام اصلا در ذهن و انديشه هيچ کس به عنوان مظاهر زيباتر شدن خطور نمي‌کرد .
آنچه امروز در ميان بسياري از مردم بويژه قشر جوان، باب شده است صرف نظر از به چالش کشيدن مقوله زيبايي منجر شده است آمار عارضه‌هاي ناشي از جراحي‌هاي زيبايي در کشور افزايش يابد. چرا که مردم تحت‌تاثير تبليغات وسيعي که در اين حوزه مي‌شود در مواردي به افراد غيرمتخصص و غير دوره ديده مراجعه و با عوارض سخت و درمان‌نشدني مواجه مي‌شوند . دکتر عليرضا صابري، فوق‌تخصص جراحي پلاستيک و زيبايي در گفت‌وگويي با جام‌جم تبليغات غيرواقعي در اين حوزه را تحليل کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتي زيبايي تلفات مي‌گيرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..