تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعویض پوشک بچه در صحن سازمان ملل! +عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جاسیندا آردرن نخست‌وزیر نیوزیلند با آوردن دختر سه ماهه‌اش به مجمع عمومی سازمان ملل، توجهات را به خود جلب کرد.

تعویض پوشک بچه در صحن سازمان ملل!

کودک سه‌ماهه درحالی که روی زانوی پدرش «کلارک گیفورد» نشسته بود، نظاره‌گر سخنرانی آردرن نخست‌وزیر 38 ساله نیوزیلند در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بود.

کیفورد مجری تلویزیونی در توئیتی نوشت:‌ ای کاش می‌توانستم دیروز نگاه متعجب هیات ژاپنی در داخل سازمان ملل را حین ورود به سالن در وسط تعویض پوشک بچه ثبت کنم، افسانه بزرگ قرن بیست و یکم.

آردرن به‌عنوان نخست‌وزیری صرفه‌جو که هزینه‌های وزیران را تحت کنترل دارد شهرت دارد.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعویض پوشک بچه در صحن سازمان ملل! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..