تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سبیل گزارشگر بی‌بی‌سی فارسی در مقابل سازمان ملل سوژه رسانه‌ها شد! +فیلم

سبیل مجری بی‌بی‌سی فارسی دست‌مایه تمسخر رسانه‌ها شد! +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظاهر گزارشگر شبکه بی بی سی فارسی که از مقابل سازمان ملل برگزاری هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد را به طور زنده گزارش می‌کرد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.  این گزارشگر در اجرای اول خود در شرایطی مقابل دوربین رفت که سبیل داشت، اما درست یک ساعت و نیم بعد که مجدداً  در مقابل دوربین حاضر شد سبیل نداشت!

این موضوع که دلیل آن مشخص نیست مورد توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. تصویر گزارشگر بی بی سی فارسی را در دو حالت مشاهده می‌کنید.

سبیل مجری بی‌بی‌سی فارسی سوژه رسانه‌ها شد! +تصاویر

سبیل مجری بی‌بی‌سی فارسی سوژه رسانه‌ها شد! +تصاویر

نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد از ساعت 9 صبح روز گذشته به وقت نیویورک (16:30 به وقت تهران ) با سخنرانی آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل آغاز شد. در این نشست رؤسای 133 کشور جهان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: تذکر یک کارشناس به بی بی سی فارسی برای پایان غرض ورزی این شبکه درباره حمله تروریستی اهواز + فیلم

انتهای پیام/

سبیل بهمن کلباسی گزارشگر بی بی سی فارسی سوژه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سبیل گزارشگر بی‌بی‌سی فارسی در مقابل سازمان ملل سوژه رسانه‌ها شد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..