تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیر تتلو به صورت غیابی محاکمه میشود

امیر تتلو به صورت غیابی محاکمه میشود

 

به گزارش ایران ناز , امیر تتلو پس از فحاشی به امام حسین و مسلمانان , مورد انتقاد افراد بسیاری قرار گرفت و واکنش های بسیار شدیدی را برانگیخت در حدی که برخی گمانه زنیها از احتمال صدور حکم اعدام برای امیر حسین مقصود لو معروف به تتلو حکایت دارد !

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا برای تتلو پرونده‌ای تشکیل شده است یا خیر گفت: مسایلی که فردی که گفتید مطرح کرده عنوان مجرمانه‌ای داشته و دادستان برای آنها پرونده تشکیل خواهد داد.

 

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره صحبت‌های اخیر امیرحسین مقصودلو (تتلو) و اینکه آیا پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده است؟ گفت: طبیعی است کسانی که این ور آب باشند یا آن ور آب و اقدام مجرمانه انجام بدهند قابل تعقیب است. در برخی از مسایلی که فردی که گفتید مطرح کرده عنوان مجرمانه‌ای داشته و دادستان برای آنها پرونده تشکیل خواهد داد و بصورت غیابی محاکمه می‌شود و اگر قاضی تشخیص دهد حکمش هم صادر می‌کند.

امیر تتلو به صورت غیابی محاکمه میشود

 

سخنگوی قوه قضاییه: صحبت‌های او عنوان مجرمانه‌ای داشته و دادستان برای آنها پرونده تشکیل خواهد داد و بصورت غیابی محاکمه می‌شود.

 

امیر تتلو به صورت غیابی محاکمه میشود

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیر تتلو به صورت غیابی محاکمه میشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..