تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترزا می: روسیه مانع برخورد با بشار اسد می‌شود

۷۷۶۸۹۶

۱۶ بازدید

نخست‌وزیر انگلیس مدعی شد، تسلیحات کشتار جمعی آشکارا در سوریه به کار رفته اما روسیه با بهره‌گیری از حق وتو، مانع از برخورد با حکومت بشار اسد می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: نخست‌وزیر انگلیس مدعی شد، تسلیحات کشتار جمعی آشکارا در سوریه به کار رفته اما روسیه با بهره‌گیری از حق وتو، مانع از برخورد با حکومت بشار اسد می‌شود.

ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس در جلسه شورای امنیت با موضوع عدم اشاعه تسلیحات کشتار جمعی اظهار کرد: حامیان بشار اسد باید تضمین کنند که دیگر در سوریه از تسلیحات شیمیایی استفاده نخواهد شد. در غیر این صورت واکنش انگلیس قاطع خواهد بود.

نخست‌وزیر انگلیس تأکید کرد، هیچ خطری بزرگ‌تر از اشاعه تسلیحات کشتار جمعی در جهان وجود ندارد.

ترزا می بی بیان این که بیش از ۹۵ درصد سلاح‌های شیمیایی در دنیا از بین رفته است، بیان کرد: البته در سوریه و بریتانیا از سلاح‌های شیمیایی استفاده شده است.

نخست‌وزیر انگلیس در این در جلسه شورای امنیت بر ضرورت اجرای تحریم‌های کره‌شمالی تأکید کرد.

او با بیان این که «ما از روسیه می‌خواهیم نشان دهد به ان‌پی‌تی پایبند است»، مسکو را به استفاده از عامل اعصاب برای سوءقصد به جان سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس ساکن سالزیری متهم کرد.

نخست‌وزیر انگلیس بر اقدام جمعی و پرهیز از یک‌جانبه‌گرایی برای مقابله با اشاعه تسلیحات کشتار جمعی تأکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترزا می: روسیه مانع برخورد با بشار اسد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..