تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند Honor 8C هواوی مشخص شد

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان هواوی به تازگی برگه های دعوتنامه ای به منظور رونمایی از گوشی هوشمند Honor 8C طراحی کرده است و آن را به مراکز مهم فناوری ارسال کرده تا در رویداد بزرگ و مهم این شرکت حضور داشته باشند.

گفتنی است؛ این مراسم رونمایی در تاریخ 11 اکتبر سال جاری برگزار خواهد شد و درست 2 هفته مانده به رونمایی از گوشی Honor 8C، سایت TENAA  مشخصات سخت افزاری احتمالی و تصاویر این محصول را فاش کرده است.

این محصول در ادامه سری C ساخته می‌شود و نسخه ارتقاء یافته گوشی Honor 7C است که در ماه می سال جاری عرضه شد. حال نوبت به گوشی Honor 8C رسیده است و بر اساس اطلاعاتی که TENAA  منتشر کرده است، این محصول مجهز به صفحه نمایش 6.28 اینچی از جنس LCD  است و کیفیت نمایش آن به 1520 در 720 پیکسل می‌رسد. همچنین لازم به ذکر است که در طراحی این گوشی، حاشیه بالای صفحه نمایش یا همان Notch نیز مشاهده می‌شود.

پردازنده گوشی Honor 8C احتمالا تراشه Snapdragon 450 خواهد بود، همان تراشه ای که در گوشی Honor 7C استفاده شده است؛ اما این احتمال نیز وجود دارد که شاهد تجهیز نسخه هشتم به پردازنده Kirin 710 باشیم. ویژگی مثبت دیگری که C8 را از نسخه های قبلی متمایز می‌کند، وجود حافظه رم 4 گیگابایتی در آن است. حافظه داخلی این محصول نیز در دو نوع 32 و 64 گیگابایتی موجود خواهد بود.

علاوه بر مشخصات فوق، گوشی Honor 8C مجهز به دو دوربین اصلی با کیفیت‌های 13 و 2 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. در ادامه تصاویر مربوط به دعوتنامه رونمایی و گوشی هوشمند Honor 8C شرکت هواوی را مشاهده می‌کنید:

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

بیشتر بخوانید: چگونه حافظه تلفن‌همراه خود را خالی کنیم؟ + آموزش تصویری

انتهای پیام/

تاریخ معرفی و مشخصات فنی گوشی هوشمند Honor 8C هواوی مشخص شد +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند Honor 8C هواوی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..