تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام دکتر کاردگر به کارکنان بیمه دانا

به گزارش شمانیوز، متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

 

حفظ و حراست از شأن و کرامت والای انسانی و عنایت ویژه به آموزه­‌های دینی و اخلاقی، در کنار توجه خاص به همت و تلاش مجموعه همکاران ارجمند و اهتمام لازم به رشد و تعالی سرمایه انسانی، یکی از دغدغ‌ه­های بسیار جدّی اینجانب در طول دوران تصدی مسؤولیت­های مختلف بوده است.

حال که توفیق مجدّد خدمت در شرکت بیمه دانا نصیب اینجانب شده، فرصت را مغتنم شمرده و بدین ترتیب، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به اطلاع عموم همکاران گرانقدر می رسانم و صمیمانه از همه شما عزیزان درخواست می نمایم که در مسیر هدایت و تدبیر امور شرکت متبوع، ما را از دعای خیر و همراهی خود، بهره‌­مند سازید.

البته، سعی و کوشش شما در مقاطع زمانی مختلف، موجب رشد و تعالی سازمان متبوع بوده و ادامه این راه دشوار نیز، بدون همدلی و همیاری شما میسر نمی باشد.

بنا بر این، تمامی همکاران صدیق و توانمند را به مشارکت فعال و هوشمندانه و تلاش و کوشش مضاعف برای گسترش دامنه فعالیت‌های فنی در کسب پرتفوی مورد ­نظر، دعوت می‌نمایم تا ان­شاءالله، با حاکمیت  قانون، تدبیر و خرد جمعی، شایسته‌­سالاری، شفافیت و مستندسازی عملکرد، توجه به مبانی ارزش­‌های اخلاقی، مشتری‌­مداری و رعایت جوانب حقوقی، شاهد تحقّق اهداف عالی شرکت متبوع باشیم.

در این میان، تأکید فراوان اینجانب بر توجه ویژه و دقت کافی نسبت به موارد ذیل می‌باشد:

- حفظ شأن و کرامت سرمایه انسانی و ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان؛  

- ارتقای بهره­‌وری سازمانی؛

- افزایش سطح توانگری مالی شرکت؛

- توجه به مسؤولیت اجتماعی شرکت متبوع؛

- کسب رضایت ذی نفعان (صاحبان سهام، بیمه گذاران و بیمه شدگان)؛

- حسابرسی و کنترل داخلی؛

- نظارت و ارزیابی عملکرد؛

- اهتمام به مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

- وصول به موقع مطالبات.

به امید آن­که ایده و اندیشه، تلاش و عمل شایسته شما خدمتگزاران صدیق و دلسوز، هیچ­گاه از یادها نرود و اخبار مسرت­بخش پیشرفت و موفقیت بیمه دانا، همواره دل‌­ها را شاد و لحظه‌­ها را ماندگار سازد.

                                                                                   

                                                                                                                                       ابراهیم کاردگر       

                                                                                                                          نایب­ رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل

 

 

منبع:روابط عمومی بیمه دانا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام دکتر کاردگر به کارکنان بیمه دانا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..