تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید اماکن گردشگری شهرداری در روز جهانگردی رایگان است

ساعت: 16:09 منتشر شده در مورخ: 1397/07/04 شناسه خبر: 1412626

رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین گفت: به‌مناسبت روز جهانی جهانگردی، بازدید از تمامی اماکن گردشگری تحت پوشش شهرداری قزوین، پنجم مهرماه، رایگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ️حسنعلی اصغری، در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: 27 سپتامبر، مصادف با پنجم مهرماه، از سوی سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) با عنوان روز جهانی جهانگردی نام‌گذاری شده است. 


وی افزود: روز جهانی جهانگردی در سال 2018 با شعار گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک به جهانیان معرفی شده است. 

رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین با تاکید بر اقدامات شهرداری قزوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌منظور توسعه گردشگری الکترونیک گفت: هدف شهرداری قزوین دست‌یابی به اهداف توسعه‌پایدار و تبدیل قزوین به شهر هوشمند گردشگری است. 

وی ابراز کرد: اکو پارک دهکده طبیعت بوستان باراجین، موزه مردم‌شناسی حمام‌قجر، موزه دکتر علی‌اکبر صالحی در عمارت سردار مفخم و تله‌کابین منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک از اماکن گردشگری تحت‌پوشش شهرداری قزوین است که به مناسبت روز جهانی جهانگردی، پنجم مهرماه به‌صورت رایگان پذیرای شهروندان و گردشگران است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید اماکن گردشگری شهرداری در روز جهانگردی رایگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..