تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان کشور به موضوع توهین به زوار امام رضا(ع) ورود کند/ با رسانه‌های دروغ‌پرداز برخورد قانونی شود

ساعت: 16:08 منتشر شده در مورخ: 1397/07/04 شناسه خبر: 1412615

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: حریم اعتقادی افکار مردم نباید به واسطه مسایل شخصی و گروهی شکسته شود و با توجه به قبح این کار فکر می‌کنم دادستان عکس‌العمل مناسب و منطقی نشان می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به شایعه‌پراکنی برخی از رسانه‌ها در مورد زوار امام رضا(ع) اظهار کرد: باورها و اعتقادات دینی مردم مسائلی نیست که بازیچه دست کسی قرار بگیرد.


وی افزود: باید با کسانی که به باورها و اعتقادات معنوی مردم تعرض کرده‌اند، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد؛ زیرا این تعرض نمونه‌ای از ضددموکراسی است. 

نماینده مردم تاکستان در مجلس اضافه کرد: مراجع قانونی و دستگاه قضایی باید برخورد مناسب و عادلانه‌ای با رفتارهای غلط افرادی که چنین اهانت‌هایی کرده‌اند، داشته باشند. 

وی عنوان کرد: حریم اعتقادی افکار مردم نباید به واسطه مسایل شخصی و گروهی شکسته شود و با توجه به قبح این کار نیاز است دادستان کل کشور عکس‌العمل مناسب و منطقی نشان دهد و به به موضوع توهین به زوار امام رضا(ع) ورود کند.

طاهرخانی اذعان کرد: پیگیری جدی بحث شایعه‌پراکنی برخی از رسانه‌ها در مورد زوار امام رضا(ع) و اقدام پیشگیرانه مناسب در سریع‌ترین زمان ممکن ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: طبیعی است که این موضوع باید از سوی مراحع قضایی کشور در سریع‌ترین زمان ممکن ریشه‌یابی شود تا سرنخ آن مشخص شده و بدانیم آبشخور این حرکت‌ها از کجاست. 

در آستانه اربعین مسئولان مراقبت‌های لازم را انجام دهند
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: با ریشه‌یابی این مسئله قطع به یقین بهتر و دقیق‌تر می‌توان راهکار لازم برای جلوگیری از تکرار چنین اقداماتی در آینده ارائه داد. 

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و اگر جلوی این اقدامات ناپسند گرفته نشود، احتمال دارد شاهد چنین مواردی باشیم وظیفه مسئولان امر این است که مردم را نسبت به این مسئله آگاه کنند. 

طاهرخانی افزود: مردم هم باید مراقب باشند تا تحت تأثیر این حرکات شوم دشمنان نظام و انقلاب قرار نگرفته و راه را اشتباه نروند. 

وی یادآور شد: از مسئولان انتظار می‌رود در آستانه اربعین حسینی مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا تا برخورد و کدورتی بین مردم ایران و عراق ایجاد نشود. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان کشور به موضوع توهین به زوار امام رضا(ع) ورود کند/ با رسانه‌های دروغ‌پرداز برخورد قانونی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..