تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"نشست فعالان گردشگری الکتر&

ساعت: 16:07 منتشر شده در مورخ: 1397/07/04 شناسه خبر: 1412598

همزمان با پنجم مهر ماه (27 سپتامبر ) روز جهانی جهانگردی، قزوین برای نخستین بار میزبان "فعالان گردشگری الکترونیک کشور "خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی حضرتی در گفت‌وگو با صبح قزوینبا اشاره به نقش گردشگری الکترونیک در توسعه پایدار گردشگری کشور اظهار کرد: گردشگری صنعتی نوپا و درآمدزاست که توسعه و رونق آن آثار اقتصادی و پدیده‎های اجتماعی متعددی را در برخواهد داشت.


وی افزود: گردشگری الکترونیک به عنوان زیر شاخه‎ای از این صنعت، روشی نو در ارائه و معرفی جاذبه‎های گردشگری و موضوعات مربوط به این حوزه محسوب می‎شود که متاسفانه در کشور ما علی رغم ظرفیت‎های فراوان و چشمگیری که وجود دارد تاکنون به درستی عمل نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین ادامه داد: در رابطه با نقاط گردشگری ایران، نحوه سفر به این اماکن، نحوه رزرو هتل، پرداخت هزینه‌ها از طریق اینترنت و دنیای مجازی شناخت و اطلاعات کمی وجود دارد. 

حضرتی گردشگری الکترونیک را موتور محرک صنعت گردشگری خواند و گفت: ظرفیت‌های موجود در اقلیم ایران فرصتی ویژه برای توسعه گردشگری کشور و ارائه آن در منطقه و جهان است و باید با توسعه این ظرفیت‎ها از طریق استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباط روز دنیا برای رونق گردشگری، ایجاد اشتغال و درآمدزایی مولد تلاش نماییم.

وی عنوان کرد: امسال به بهانه شعار سازمان جهانی گردشگری با رویکرد گذار از بازاریابی و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک، همزمان با پنجم مهرماه 27 سپتامبر روز جهانی جهانگردی"نشست تخصصی فعالان گردشگری کشور" با حضور دست اندرکاران این حوزه اعم از بخش خصوصی و دولتی، دانشگاه، تشکل‌ها و دست اندرکاران صنعت گردشگری برای نخستین بار در استان قزوین برگزار و به موضوعاتی چون روش‌های پرداخت الکترونیک، استفاده از ظرفیت پول الکترونیکی و روش‌های نوین بازاریابی الکترونیک توسط متخصصین این حوزه پرداخته می‌شود. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین یادآور شد: دنیای امروز در زمینه گردشگری با استفاده از ابزارهای دیجیتالی موفقیت‌های بسیار چشمگیری کسب کرده است.

وی اضافه کرد: فرصت‌هایی که گردشگری الکترونیک در اختیار گردشگران دنیای واقعی قرار داده باعث شده تا شمار متقاضیان توریسم مجازی و استفاده از این خدمات روز به روز افزایش یابد، امیدواریم بتوانیم با برگزاری این همایش و ارائه رویکردهای نوین در ارتباط با گردشگری الکترونیک گامی موثر در زمینه رونق اقتصادی و توسعه پایدار گردشگری استان برداریم. 

این مسئول ابراز کرد: "نشست تخصصی فعالان گردشگری الکترونیک کشور" روز پنجشنبه 5 مهرماه از ساعت 9 الی 12 در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"نشست فعالان گردشگری الکتر&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..