تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی پل معلق شیشه ای تحول عظیمی در بخش اقتصاد ایجاد می کند

ساعت: 16:24 منتشر شده در مورخ: 1397/07/04 شناسه خبر: 1412629

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:با راه اندازی پل معلق شیشه ای تحول عظیمی در بخش اقتصاد منطقه ایجاد می شود و شاهد افزایش گردشگران خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، نادر فلاحی ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی نخستین تمام پل شیشه ای ایران در هیر اظهار داشت: با تصمیمات اتخاذ شده اعتبارات ویژه ای برای تاسیس نخستین پل تمام شیشه ای ایران در هیر اختصاص می یابد تا نگرانی سرمایه گذار برطرف شود.

وی با اشاره به این که اعتبارات خوبی برای ایجاد زیرساخت های این پروژه تخصیص یافته است بیان کرد: تاکید امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل و نمایندگان استان در احداث عملیات اجرایی این پروژه حائز اهمیت است و به جد پیگیر موضوع هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: اجرای عملیات پروژه نخستین پل شیشه ای ایران در هیر قابل قبول بوده و تلاش سرمایه گذاری در تسهیل علمیات اجرایی قابل قبول است که انتظار می رود در مدت مان مشخص تکمیل شود.

فلاحی گفت: سرمایه گذار این پروژه به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده که انتظار می رود در برخی حوزه ها شورای شهر و شهردای همکاری داشته باشند تا این پروژه به بهره برداری برسد.

فلاحی افزود: یکی از اولویت های اساسی امسال ما این است که هر ماه یک پروژه جدید گردشگری را ایجاد کنیم که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام یافته قرار است پکیج جدید گردشگری درهیر معرفی شود که شاهد تحول عظیمی در بخش گردشگری هیر خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی پل معلق شیشه ای تحول عظیمی در بخش اقتصاد ایجاد می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..